Felizzija

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Felizzija - 23 november 2010 23:04

Haha, rubriken - stämmer lite i&för-sig

Bättre dagar har jag haft...
*Jag är dunder-förskyld, värsta halsonten & det blev inte bättre när jag kom hem.

Var helt hängig, hade smått feber & en huvudvärk och fortfarande ont i halsen, hosta - symptonen är låååång...

*Jag skulle ha ridit lektion med Melcie, min soowta ponni  - men orkade inte.

*I skolan tappade jag dessutom bort min skåp-nyckel - nyckelbandet gick sönder.
Men det gör inte så mycket, jag är typ ett vandrande skåp med alla böcker i min väska.

Och jag hade faktiskt, jaa - min värsta farhåga var typ att bli sjuk denna vecka - särskillt i morgon!   För då har jag biologi-prov och jag vill helst inte göra det nästa vecka då vi redan har två stora prov i spanska & kemi. Baaaaajjjs, Felizzija är citronsur.

Men jag har faktiskt gjort en grej som jag är lite glad över - ätit min första alvedon.
HAHA, det ni d; Var tvungen - men det muntrar upp mig.
Nu får vi bara hålla tummisarna på att jag mår bättre i morgon, är friskare och kan gå till skolan och göra mitt förbannade prov.
Hursomhelst ska jag sova nu, kolla lite mera på provet och jaa... nada más!
A  d  i  o  s

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards