Felizzija

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Felizzija - 24 november 2010 14:43

Tjenare Tjenare.


Har inte gjort så värstans mycket, chillat bara - sådär smått.
Ska ta att skriva klart religionen nu & plugga lite engelska glosor, göra klart svenskan och köra lite matte - I'm ready to go :D


Uppdaterar snart igen när jag är less på läxor ;>


£ov3


*& jag vet, ingen bild*

Av Felizzija - 24 november 2010 12:04

Nu var det ju så att jag blev sjuk ändå,

 bara jag är frisk tills imorgon så jag kanske kan göra provet då på studie-valet?


Jag kunde typ inte prata när jag vaknade i morse och jag säger inte så mycket nu heller, dessutom är jag själv hemma och man pratar väll inte direkt med sig själv?!
Agnes - vovven, är i fallafall suuuaoper glad att jag är hemma idag.

Jag vaknade vi nio-tiden & läste i nån tidning lite, sen har jag druckit lite varm choklad - asså det är min drog - igår blev det fyra koppar.
Tror jag ska ta ett bad nu och värma upp mig lite, fryser ju så, det är iskallt här.

Sen ska jag vara plugg-nörd om jag orkar och jobba igen lite i matten som jag vet att jag missar idag och även ringa min brursa i Nederländerna för att få litte experthjälp på matte-fronten.


£0V3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards