Felizzija

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

PiCs ''

Av Felizzija - 21 januari 2011 23:25

god natt

Nu är en viss Felizzija trött - jag vill sooova - haha. En dejt med kudden väntar.
Ska bara slänga av mig ett par foton som jag fotade förut idag, tycker det nästan är lite för lite bilder i bloggen.

Observera nästan.
Ni vet, jag har ju en dag i morgon också och jag måste vara piggelin som en hyperaktiv mört. Yepp. Det är det jag siktar på - hyperaktiv mört.


Here comes the pics



           
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felizzija - 7 februari 2011 18:42

Nu blogg nu då: www.felizzija.blogg.se

Av Felizzija - 29 januari 2011 21:06


häjj häjjVeckans tummen upp för mig denn vecka blir 'textgrejjsimojs.'Jätte funni sak som jag faktiskt hittade hur man gjorde på AnnaMee 's blogg.Så testa på det nu om ni har photoshop.          ...

Av Felizzija - 29 januari 2011 13:47


Hej  Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men den här veckan har det varit full rulle, feelåtHalv fyra så är det hoppträning idag och jag ska snart gå ut och göra Melcie i ordning. Har hunnit rida Melcie varje dag den här veckan och det är j...

Av Felizzija - 22 januari 2011 16:11

Hej håHar nyss kommit hem från en ridtur.Mamma red med mig, hon på Jonkheer och jag på min nallebjörn - Melcie.Blev bara i skritt, men vi klättrade väldigt mycket. Sedan så testade vi en ny väg som går mellan skogen och våra hagar vid bäcken, en ge...

Av Felizzija - 22 januari 2011 13:15


ShululuNu är dagens lilla Lördagsläsning avklarad.  Kände mig inte direkt pigg - som en hyperaktiv mört - som var mitt mål utan jag kände mig mycket mer som en död mört, färdigstekt.  I don't know vad som händer nu.  Men jag vet att jag måååste r...

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards