Felizzija

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Felizzija - 8 januari 2011 23:02

hej hej

Har nyss kommit hem från Malin, underbara lilla sak <3

Carro var också där och Ebba med. Great, det blev lyckat en lyckad kväll med mina söta vänner. Vi spelade guitar hero och herre, fan vad jag sög, kunde inte ens spela Beat It på medium. Haha, sadface.


Och bara för att jag har lite smått tråkigt och vill vara lite smått smart så har jag skapat en ny kategori, Michael Jackson.

    

     ~Ett hösthjärta med löv~

  

Av Felizzija - 8 januari 2011 01:12

svejsan hejsan svejsan

Ni vet väll att i tisdags, den 4:e januari så anlände Dr Murray till rätten.
Ni som inte vet vem Dr Murray är och varför , då kan jag säga så här kort sagt:
Det var han som mördade Michael Jackson.
Fallet kommer att pågå i ca. två veckor och det är först nu som man får veta om det kommer att bli en rättegång eller om fallet läggs ner.
Men nu, trots att det bara har hållit på i fyra dagar så tycker jag att dom borde slå ihop för en rättegång för alla bevis som kommit fram under dessa dagar räcker för att det ska bli en rättegång och då kan Dr Murray få åka in i fängelse och aldrig få komma ut. Jag blir bara så sur, om han hade agerat annorluna när allt verkligen gällde skulle Michael levt i dag. Att ens tänka den tanken, att han kunde varit här idag - det gör ont. För Murray förstörde allting och krossade verkligen hjärtan, tänk bara på Michaels familj.
Justice for Michael. Och förresten, Dr Murray är just nu bara anklagad för vållande till annans död och inte 2:a gradens mord. Men dom kan fortfarande ändra anklagelserna mot Murray till 2:a gradens mord och det är det alla fans vill - iallfall jag. Så nu så har det startats en namninsamling om detta. http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?justs4MJ&1




Jag skrev självklart på som signatur 2551 - hjälp till du också.
Justice for Michael.


  
  

Av Felizzija - 8 januari 2011 00:47

hej hå

Fann ett klipp där Michael Jackson sjunger 'Killing me Softly'.
Har aldrig sett det förut, men vackert är det i allfall.


Kan bara säga att jag har börjat gilla Killing me Softly mer nu än innan och det är den låten som har fått ljuda i högtalarna i kväll.





     

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards