Felizzija

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Felizzija - 9 januari 2011 17:04

tjena mors


Nu sitter jag här helt utslagen och ser framemot att få hoppa in i duschen.

Red för Johan Ekenberg idag och fyfasen vad bra det gick - bästa gången forever även om Melcie alltid känns superbra. Nu var allt helt perfekt, även om jag har sagt det förut så var det verkligen det nu. Woaw vilken härlig känsla det är.
Men man fick jobba för det, inget är gratis när man rider Melcie.
Och mot slutet blev jag väldigt trött och när Melcie känner att jag är trött, då ska hon allt försöka och sätta den envisa sidan till. Fick säga till henne ordentligt en gång och då blev hon så förvånad och förbannad att hon sparkade bakut några rejäla språng - haha, gulliponni. Men efter det skärpte hon sig lite mer men somsagt, man var tvungen att vara på henne lite i bland. Men absolut, klart den bästa gången hitills. Nu känns det som att vi kan klara av vad som helst tillsammans.
Nej, hejhopp - nu väntar ett översvämmat badkar.


  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards