Felizzija

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Felizzija - 10 januari 2011 17:47

tjolahopp

Bloggar ett lite sent inlägg idag men jag har hållt på för full rulle hela dagen, har städat och det tar tid för mig. Bara för att jag är städar som en sengångare, men sengångare är söta.
Och precis nu kom jag på världens tråkigaste och mest sorligasate sak: att imorgon är det skola. Huhuhuhuh... Och så vidare, skulle kunna hålla på sådär i en hel evighet, iallfall en halv.

Appropå sengångare, vad är det för djur igentligen?

Är det typ apor, eller så är det bara så helt enkelt att sengångare bara är sengångare , no more, inget snack om saken. Ja ja, jag vet inte, slow-witted. Men jag orkar bara inte tänka just nu.
Fast jag tänker ju ändå hela tiden, till och med nu -shit- vilken 'aha upplevelse'.
Det skrämmer mig, jag kommer aldrig, never ever sluta tänka när jag lever.
Det pågår saker i hjärnan där uppe hela tiden, lite coolt faktiskt. 
En till 'aha upplevelse'.   

Nu ska jag kolla in kemin och matten lite inför i morgon

Inte kul men nödvändigt.
Så ha det bra nu alla glada folks där ute.

  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards