Felizzija

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Felizzija - 21 januari 2011 23:25

god natt

Nu är en viss Felizzija trött - jag vill sooova - haha. En dejt med kudden väntar.
Ska bara slänga av mig ett par foton som jag fotade förut idag, tycker det nästan är lite för lite bilder i bloggen.

Observera nästan.
Ni vet, jag har ju en dag i morgon också och jag måste vara piggelin som en hyperaktiv mört. Yepp. Det är det jag siktar på - hyperaktiv mört.


Here comes the pics



           
  

Av Felizzija - 21 januari 2011 22:42

We Are The World.
En väldigt fin låt enligt mig - jag älskar den.
Den är skriven av Michael Jackson och Lionel Richie.




  

Av Felizzija - 21 januari 2011 18:15

Tju


Härligt med Fredag, äntligen - även om det innebär att det är Lördagsläsning i morgon. Det är nämligen så att om vi går till skolan i morgon så blir vi lediga på skärtorsdagen när det är påsklov i stället vilket jag tycker är mycket bättre.
Så summan av kardemumman: Det är öppethus på skolan i morgon.
Jaa....
Och eftersom jag har musik på elevens-val (-EV är en lektion vi har 1/ggn i veckan och då får vi välja att ha en lektion med ett extra ämne av några olika välj bara-) så ska alla vi i den musikgruppen spela upp en låt som 'underhållning' *host.
Men det är en bra låt i allafall. Michael Jackson - We Are The World.

    
~Under inspelningarna av We Are The World, USA for Africa. Diana Ross & Michael~


    

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards