Felizzija

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Felizzija - 6 december 2010 22:30

Idag ska jag ju presentar min mat - Felizzija Food!
Eh... Jag började dagen med frukost, vatten & ett bröd, nada más.
Sen så kom jag hit till min grandma & gjorde varm choklad - ca. 2 koppar - om det nu ska vara intressant!
Sen så åt jag mat, lax & mos - haha - fin kombination där. Och något bröd till kvällis.
Så, det var det - kort & enkelt. Love.

  

Av Felizzija - 6 december 2010 19:31

Ohh, vet ni vad jag älskar?!
Michael Jacksons singel Hold My Hand - awww.
Den kom ut idaaag(!!) på singel-skiva eller vad det heter.
Love,love,love till Maaaaajchääl. Massa kärlek.  

Åh, önskar han kunde vara här  & se allt fint, miss him.

Har gått en så himmla lång tid känns det som - en jobbig tid (L)


       
                                                  
    Se vad fin & underbar han är - finns ingen kärleksfullare  


    

Av Felizzija - 6 december 2010 18:12

Hejsan Svejsan Tjotahejsan


Nu har Felizzija  varit vi replokalen för att spela med bandet, knackat på dörren....
Men neej, neej, ingen öppnade.
Sur Felizzija gick hem.  Eller hem & hem - hit - till min grandma, för-att-jag-er-ett-trötto-barn-som-inte-åårkar-gå-till-bussen-tidigt-på-måårgonen-i-mårgon-när-vi-har-snark-mårgon.

Där har ni min braiga förklaring & ursäkt för att varje tisdag inte åka buss!

&sen är en anna sak baaaijs, att jag inte har några bilder på denna data & det tycker jag blir tråkigt för vem vill lixom läsa en blogg utan bilder o_O
Not me!
Nu ska jag var en duktig prick & plugga matte -.- Bara för att det är ju så kul, elr inte!

  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards