Felizzija

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Felizzija - 27 december 2010 23:44

tjoflöjtIdag har jag varit och shoppat i K-stad, riktigt AMUSINGLY.
Fick några kap som var snäppet billigare är det vanliga priset på Gina Tricot.
Haha, jag köpte bara kläder där idag - fem stycken tröjor - så gissa vem som är happyface nu då. Men hursomhelst, i alla affärer var det verkligen smockfullt - iallfall på de som jag var på. Alla rotade typ runt bland kläderna och det blev köer fram till olika klädesplagg. Haha, smått kul faktiskt.
Sen kom jag även över en översöt poster på Michael Jackson - en av de klassika poserna - Billie Jean, crotch grab. Naaaw.
Sen så har jag även suttit vid tv:n och mysit, för igår-kväll bytte vi äntligen ut våran gamla burk till tv mot en ny fräch platt tv, det måste firas med filkväll nån dag.




Nu sitter jag här och knarkar Michaels låtar - bla. Hold My Hand.


         





     






























  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards