Felizzija

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Felizzija - 21 december 2010 22:01

Idag var det den sista normala dagen in school, yeah,yeah,yeah!

Grymt taggad Felizzija inför det kommande lovet. Rida & mysa med mina kompisar & familj, det är det som står högst på mitt schema.

Världens gulligaste vänner har man också, eeelskar er. Och mina sweetaste systrar Malin och Carro, sowwta muppar.
Förresten igår kanske ni såg... att jag inte kunde uppdatera. Hade ingen data i går vettni.
Hihi, i allfall, Felizzija är super mega     g  l  a  d !
Dels för mina góa friends - blev verkligen på gott humör i dag i dagens slut, sen så har jag juh min bruna nallebjörnspånni med istappar överallt - naw - och sen, the most important.
*Trumvirvel*
MALIN FYLLER ÅR, fjorton i morgon då. GRATTIS GRATTIS GRATTIS syster.
    

 

Malin när hon rider Wanda

  



Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards