Felizzija

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Felizzija - 4 december 2010 00:39

Oj, det här kanske verkar enkelt men det är verkligen inte det...
Var ska jag börja?

Kan väll säga såhär:

Jag är en vanlig fjortonårig tjej. Bor ute på en liten gård med min familj där vi bla. har hästar, katter, kaniner, en vovve & tre ödlor. 

Jag är för det mesta glad, as flummig med de jag känner när jag har mina 'flum days', jewligt pratsam, blyg ibland, trött ibland, snäll - alltid , man ska väll tycka gott om sig själv?!  
Haha!
Har udda humor som bara mina närmsta-närmaste vänner riktigt kan förstå - tex. Sannis & Tuvis. Älskar alla mina vänner, de håller jag varmt om hjärtat <3
De är allt för kärlek - It's all for love - L.o.v.e

Ett underbart citat från Michael Jackson som jag försöker påminna mig själv om varje dag.

Har ganska många intressen.

Min ponny är det som tar upp mest tid & jag älskar henne - Min lilla Melcie.
Kan säga att utan henne så kan jag inte leva, hon är mitt everything.

Tävlar en hel del med henne i hoppning när säsongen är igång, hon är en c-ponny & tränar upp till msv b. Vi tävlar även lite dressyr ibland, har tävlat någon terräng & så har vi precis nu under höst-vintern börjat med distans. Tänkte satsa lite på det nu & se vart det går!
Sen så älskar jag att fota
.

En NikonD5000 är det som jag har & jag jobbar på att fixa lite bättre objektiv samt objektivstöd som jag inte införskaffat än.
Musik är även en stor passion, spelar lite trummor, synth/piano, gitarr, flöjt & sånt för mig själv, tar ut låtar and learn for my self. Det blir roligare då!!
Sen så är jag även ett stort fan (!!) av Michael Jackson - finns inget underbarare.
Det är ju främst han jag lyssnar på - men annars så är jag all-ätare, gamla Beatles & Bruce Springsteen låtar till The Sounds & Robyn.
Det finns ingen dålig musik - det är bara som du uppfattare den.
Sen så är ju mina vänner också en viktig kategori i mitt liv, älskar er allihop & tack för att ni finns där.

This is me -
& undrar ni något mer lovely människor så fråga.

  

Av Felizzija - 4 december 2010 00:01

   Haha, har så sköna & coola vänner...
Bla. sanna - asså shieeet, hon har lixom träffat Olle - hello! Olle i idol, haha - fedt coolt.

Men det ända var att det var för en månad sedan haha, & jag har lixom inte fått nys om en så häftig nyhet förens nu, efterbliven jag ääär  ;>
Asså åhh, måste verkligen träffa sannisen någon dag... Längesedan nu bästevän
Sen så har jag inte sett min sowwta syster babe Malin idag heller för hon är i huvudstaden.


  


  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards