Felizzija

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Felizzija - 25 december 2010 20:24

Så...


Nu ska jag lägga ut bilder på de mesta av julklapparna  jag fick- som jag lovade.

* Lila Mysbyxor

* Stora rutiga pyjamas-byxor & en t-shirt till
* En vit Columbia-tröja
* 4st Trosor
* Vit morgonrock med rosor på
* Röda, urmysiga tofflor
* Blåa, långa sock-benvärmare
* En te-mugg med en soet häst på ofc
* Kanin-godis
* Almanacka för 2011 med Melcie
* En Vit/Lila grimma (från Malin)
* Stallboken, år 2011 - jätte praktisk.
* Tretorn stövlar (!!!) Älskar doooom
* Vinter-ridhandskar i skinn
* En brun, tjock ridjacka med nice spännen från Jacson
* En grön/brun ryktväska - as nice - med massa med gröna ryktsaker

* En sadelväska till mina nya stövlisar

* Godis - to my self
* En lila/vit pläd -sweet
* 3st böcker - boknörd som jag är
* 2st tidningar, tex. om foto
* En bok om hur man lär sig grunderna för Elgitarr
* Pengar, 500kr - kan alltid vara bra
* En 3D tavla med Michael Jackson - den ska jag ha mitt nya rum senare
* En laptop - fast den fick jag lite tidigare, några dagar sen
* Ett kit med massa body-produkter i citron-doft
* Organiskt Schampoo & Organiskt Balsam
* Halsband & Armband med äkta pärlor - som Awatsada gjort
* Gråa Lovika vantar
* Armband  + hårspännen & hårklypor
* En vit HTC - Desire


Nu på mellandagarna blir det att införskaffa lite kläder, åker nog till K-stad - finns lite kläder på Gina Tricot som jag har tänkt på.

Sen någon dag/gång så måste jag även åka till Bordox (stavning). Finns fina hästgrejjer där :)

Förresten, om & tänka på Falsterbo helt plötsligt, längtar tills jag åker dit.
Då ska jag köpa min Charles Owen hjälm, eller förresten vet någon om den finns det här?
Nei, nu ska jag ta & beställa Michael Jackson 'Vision', en box med alla Michaels musikvideos - nya som gamla. Endast för 129kr inkl. frakt - på cdon är den mycket dyrare.

http://www.cdwow.se/DVD/michael-jacksons-vision-michael-jacksons-vision/dp/15591275/35898897

     


  

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards