Felizzija

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Dag 1 - Prestentera mig själv

Av Felizzija - 4 december 2010 00:39

Oj, det här kanske verkar enkelt men det är verkligen inte det...
Var ska jag börja?

Kan väll säga såhär:

Jag är en vanlig fjortonårig tjej. Bor ute på en liten gård med min familj där vi bla. har hästar, katter, kaniner, en vovve & tre ödlor. 

Jag är för det mesta glad, as flummig med de jag känner när jag har mina 'flum days', jewligt pratsam, blyg ibland, trött ibland, snäll - alltid , man ska väll tycka gott om sig själv?!  
Haha!
Har udda humor som bara mina närmsta-närmaste vänner riktigt kan förstå - tex. Sannis & Tuvis. Älskar alla mina vänner, de håller jag varmt om hjärtat <3
De är allt för kärlek - It's all for love - L.o.v.e

Ett underbart citat från Michael Jackson som jag försöker påminna mig själv om varje dag.

Har ganska många intressen.

Min ponny är det som tar upp mest tid & jag älskar henne - Min lilla Melcie.
Kan säga att utan henne så kan jag inte leva, hon är mitt everything.

Tävlar en hel del med henne i hoppning när säsongen är igång, hon är en c-ponny & tränar upp till msv b. Vi tävlar även lite dressyr ibland, har tävlat någon terräng & så har vi precis nu under höst-vintern börjat med distans. Tänkte satsa lite på det nu & se vart det går!
Sen så älskar jag att fota
.

En NikonD5000 är det som jag har & jag jobbar på att fixa lite bättre objektiv samt objektivstöd som jag inte införskaffat än.
Musik är även en stor passion, spelar lite trummor, synth/piano, gitarr, flöjt & sånt för mig själv, tar ut låtar and learn for my self. Det blir roligare då!!
Sen så är jag även ett stort fan (!!) av Michael Jackson - finns inget underbarare.
Det är ju främst han jag lyssnar på - men annars så är jag all-ätare, gamla Beatles & Bruce Springsteen låtar till The Sounds & Robyn.
Det finns ingen dålig musik - det är bara som du uppfattare den.
Sen så är ju mina vänner också en viktig kategori i mitt liv, älskar er allihop & tack för att ni finns där.

This is me -
& undrar ni något mer lovely människor så fråga.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felizzija - 7 februari 2011 18:42

Nu blogg nu då: www.felizzija.blogg.se

Av Felizzija - 29 januari 2011 21:06


häjj häjjVeckans tummen upp för mig denn vecka blir 'textgrejjsimojs.'Jätte funni sak som jag faktiskt hittade hur man gjorde på AnnaMee 's blogg.Så testa på det nu om ni har photoshop.          ...

Av Felizzija - 29 januari 2011 13:47


Hej  Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men den här veckan har det varit full rulle, feelåtHalv fyra så är det hoppträning idag och jag ska snart gå ut och göra Melcie i ordning. Har hunnit rida Melcie varje dag den här veckan och det är j...

Av Felizzija - 22 januari 2011 16:11

Hej håHar nyss kommit hem från en ridtur.Mamma red med mig, hon på Jonkheer och jag på min nallebjörn - Melcie.Blev bara i skritt, men vi klättrade väldigt mycket. Sedan så testade vi en ny väg som går mellan skogen och våra hagar vid bäcken, en ge...

Av Felizzija - 22 januari 2011 13:15


ShululuNu är dagens lilla Lördagsläsning avklarad.  Kände mig inte direkt pigg - som en hyperaktiv mört - som var mitt mål utan jag kände mig mycket mer som en död mört, färdigstekt.  I don't know vad som händer nu.  Men jag vet att jag måååste r...

Presentation


Jag är en fjortonårig, happy tjej som bor mitt ute i 'the big wood' med mina sweet:a djur.
Michael Jackson-Ponni - Foto - Musik - Vänner.
Det är jag!
E N J O Y !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards